Onsdag.

Dennis och jag var lediga på onsdagen.
Så efter att vi städat hemma och donat på åkte vi till stan för lunch.
Hämtade sedan Tobias och kusin Maja på sin skola.
Det var ett tag sedan kusinerna lekte så det var ett kärt återseende såg jag.
Maja fick låna allt dom hade från nya cyklar till bilar.
Jag bakade en rulltårta och när dom kom in och såg det så vela dom oxå baka,
men kom inte riktigt överräns om vad.
Så Maja och Dennis bakade en sockerkaka och Tobias chokladbollar.image324

image325

Det blev inte så stor kaka och inte så många chokladbollar,men dom hade
väldigt roligt!!!
Gott luktade det i hela huset.
Gjorde middag tills StorLinda skulle komma och hämta Maja.
Vi åt och sedan var det fika.image326

Som ni ser tyckte dom att det var gott!!
Det blev en sen men väldigt trevlig kväll.
Skulle åka och träna tänkte jag men Göran hade lovat hjälpa till nere vid havet så jag
blev hemma:)
Hoppas det inte tar så himmla lång tid tills vi får träffa Maja igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0