Mulen lördag.

Så var min lediga dag här då.
Fast dom blir ju flera stycken innan det är slut.
Hade ju hoppats på fin väder men det är det ju inte,än....

Igår kom inte killarna in förrän klockan var strax före 21.
Göran kom in en halv timme senare och då var knallhattarna vakna fortfarande.
Det har ju donats på vår lilla blivande garageplan nu.
Grävarn kom ju redan kl 06,05 igår och sedan har det sprängts och donats.
Det var 5 gubbar som stod och kollade på igår.....??

Även grannar från Holmen var här.
Hade sina 2 pojkar med sej som ToD lekte jättebra med.
Men gissa om dom var vackra när dom kom in??
T fick tvätta händerna 4 ggr innan jag var nöjd.
D vela duscha så det var ju tur det.

Stora stenar har dom tagit bort.
Göran sade att jag inte behövde flytta några blommor men
nu har jag ett halvt land mindre.

Kollade även den lilla kycklingen,men han hade inte fått några syskon än.
Men vi hoppas ju!!
Duvan har gjort bo precis innan för dörren så det är lite
jobbigt att gå in där,men hon flyttar inte på sej alls.
Ska bli spännanande att kolla idag med.
Bekanta har sagt att så många dagar emmellan
ska det inte vara innan det kommer fler kycklingar.

Idag ska jag åka och träna sedan ska jag handla lite innför
grillningen i kväll i Rumsta.
Ska väl baka nån god kaka oxå.
Ha det så bra så skriver jag mera en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ni får väl åka ut någon dag framgenom och hälsa på oss, kossor och hästar :). Sen finns det alltid plats för hjälpande händer, om inte annat när vi ska köra slåtter :o)

2007-05-21 @ 11:04:11
URL: http://livetpalandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0