Men snart så...

Nu drar det ihop sej på alla fronter.
Inte bara min midja=)
I kväll har Tobias föreställningen "affären" som är som deras avslutning.
Jag jobbar egentligen till 22,15,men fixade och donade så jag slutar 17 istället.
Var ju inte med på lucia heller så detta vela jag verkligen se.
Men då fick jag vara med på inventeringen i morron.........
Skulle ha börjat 10 egentligen  men det blev ju lite tidigare nu då.
Har matbjudning resten av dan så det ska nog gå.
Det var torsdag och fredag det.
På lördag är det Malin och Anders stora dag!!
Ska bli super kul att vara med och lägga en liten hand på att det ska bli bra för dom då!!
Helena och jag har träffats denna vecka igen och pratat om hur vi
ska lägga upp allt och fick igår Hannas planering för hur vi ska göra och när.
Och tillråga på allt verkar det som om det ska bli bra väder.
Just nu så regnar,blåser och åskar det.
Allt blir så mycket roligare då när det är fint väder ,
om ännu mera när det just varit dåligt väder.
Tobias och Dennis ska åka tåg till mormor och morfar i Maråker.
Nej då, inte ensamma,mormor kommer med tåget och bara vänder.
9,23 kommer det till Hudik och sedan far jag till Hällan för förberedelser.
Göran ska ut med grabbarna.
Det är nån marknad i Sundsvalls trakten som dom ska på.
Dom försöker göra det som dom skulle för ca 1 månad sedan men som blev inställt.
Sedan bastu och öl och därefer var det nog mat och ev.utgång.
Hoppas vi alla får det trevligt.
På söndagen kommer nog mamma med killarna på tåget igen.
Det skulle ju bli fin väder så då vill man ju vara hemma......

Kommentarer
Postat av: jenny

Vilken trevlig helg du kommer att få! Härligt hektiskt man lever?! ;) Jag sitter å försöker göra klart arb som ska vara inne på måndag, men det är TRÅKIGT! På mån börjar också min nya praktik på Narcosen, det ska bli SÅ kul! Men jag vill ju plugga på DET, inte det jag nu gör! :) Ska jobba lördag, sen tänkte jag vara LEDIG på söndag! Skööönt om det blir fint å klänning väder! :) Kram!

2007-06-01 @ 14:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0