Jobbigt!!

Vid 3 idag ringde Göran på jobbet.Jag började kl 11.
Han var kanon dålig.
När han får i sej för mycket mjölk så blir han febrig och får huvudvärk och mår dåligt.
Förmodligen blev det för mycket igår.
Ringde Sara men dom var i Ström.
Men som tur var kom Erika och Sara och hämtade upp killarna
och hade köpt med sej blåbärssoppa till Göran.
Vet inte hur man kan tacka dom,men dom är guldvärda.
Jag slutade kl 9 och for förbi för att hämta busfröna
som hade varit i sittt esse hela dan tydligen.
Och inte trötta var dom heller.
Väl hemma så går Göran omkring och stönar bara.
Nu gick han och lade sej.
Vi får väl se hur det är i morron.
Det brukar behöva komma ut det han har i sej nu.
Tobias behöver inte åka bussen i morron utan jag ska skjutsa honom.
Då får vi sovmorron en timme till.
Har partnerskap på gång på jobbet som jag skulle dona med idag oxå
så det blev extra jobbigt när man skulle fundera på dom hemma oxå.

Ja det var det.
Fortsättning följer......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj:)! Det var visst längesedan jag kollade här! Mycket har hänt måste jag säga! Kul med Iris, å vad fiiin hon är! Å killarna växer sååå fort;)! Hemskt fruktansvärt att Dempa ramla ner!!! Du vet att du kan alltid ringa mej om du undrar om du ska åka in... Å en bra tumregel är: att undrar man, ska man oftast det:)Utnyttja att du har ssk i släkten! Ffa med barn! Å stackars Göran då, inte kul med fismage, AM å jag hade orkester igår efter Pizzan;)! Ha det gott! Kram! PS nu tror jag det är slut på juniortidningen?! (Dennis får den till sin födelsedag!?) kram!

2007-05-28 @ 23:05:36
Postat av: jenny

...jag skriver in namn men det faller bort!

2007-05-28 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0