Hemlisen kan avslöjas!!!

Det var ju möhippan för Malin som ska gifta sej den 2 juni ju.
Vet att dom läser,men inte lämnar kommentarer........
Så därför kunde jag inte skriva vad jag längtade till.
Dels var det att det är så spännande med överraskningar
och dels för att jag skulle få äta på kina!!!!
image323

Så här fin blev hon efter att dom tillhörande attiraljerna satts på!!!
Jag slutade kl 14,45 och i en hastig fart bytte jag om och släppte in resterande gäng som väntat utanför.
När Malin intet ontanande kom in i omklädningsrummet så kom det 6 st utflygande
från duschrummet med "tutare" och hattar på.
Dracks lite champagne och åts lite snacks innan vi promenerade
mot bowling hallen för en timmes duell.
Blev slagen på sista slaget med 3 poäng jag.Surt.....
Promenad tillbaka på Hemköp för hemtninga av bilar och sedan till kina.
Gissa om vi blev uppmärksammad av dom som var där,med våra hattar och Malin så fin.
Det kom en farbror fram och vela ha en puss,men Malin väntar
på Anders hon så han gick bet,en kind puss fick han ge.
(Det var Görans morbror tok-Frans,som Tobias och Dennis säger.)
Sedan var det en bilfärd till hem till Malins föräldrar,viket hus och vilket ställe och vilken utsickt!!!!
Där var det frågelek som var så bra och det blev många diskussioner med den oxå.
Sedan fick hon....just ja det kan jag inte säga nej.
Och så gjorde hon....men det var ju samma där inte säga neej.
 När klockan började närma sej 22 så hade ju melodifestivalen startat .
Vid den tiden var det dax för sverige oxå,så tvn kom på lite så där lagomt och det var oxå trevligt.
Många som var där var ju lite insatta och hade sett en del så det var ju roligt att prtata om det oxå.
Så det blev ju sent,skulle jobba kl 7,45 på söndags morron.
Men kvällen kunde sammanfattas med:
Spännande,Intressant,Roligt så jag grät,GOTT,Mera skratt.
Och besvikelse då men det hade bara att göra med östländernas svåger politik,ops då.
Annars var det en hel lyckad kväll!!!
Stort tack till er som ordnade den!!

Kommentarer
Postat av: Sara

ååååh, guuuuuuud vad roligt. jag förstår verkligen att du längtade. :) ni verkade ha haft det roligt, kul kul! kramis

2007-05-14 @ 15:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0