Hagalund.

Är just nu hos mamma och pappa i Hagalund.
Var på kurs i Gävle under dan och åkte sedan med mamma hem.
Äter ju Cambridge och vill inte vara med på middagen i kväll.
Och inte heller hotellfrukosten ville jag se.
Så då kom jag på att jag kunde sova hemma.
På lunchen idag var jag på stan efter att jag tagit min soppa.
Det gick jätte bra.
Får ju dricka kaffe så jag har inte märkt att jag blivit varken tröttare
eller svårt att konsentrera mej idag.
Men lite tråkigt är det att inte vara med på vare sej lunchen eller middagen.
Sov därför inte på hotellet heller.
Men som min konsulent säger-Det kommer fler....kurser,sista april,helger mm mm.
I morron åker jag med mamma i till stan igen.
Åker tåget hem kl 15,56.
Så jag hinner en tur till på stan efter min sopplunch!!!!
Ha det så bra nu ni med.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tror detta behövs, SHOPPPA LUNGT. :)

2007-05-02 @ 21:33:07
Postat av: Anonym

....ååååå så förkyld!!!!!!!!!!!!El påv att bli! Stor klick gröt i huvudet! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Kul att vara själv hos mam å pap!!! Skönt va! Ni kan komma ner när ni vill (i princip), men det kan vi väl ta på tel?! Kram å sov gott!

2007-05-03 @ 00:24:44
Postat av: jenny

...förra inlägget, men det förstod du?!

2007-05-03 @ 00:25:41
Postat av: Petra

Har mina arbetskamrater skött sig på kursen då??
Ja hade ju oxå velat vara me ju *snyft*
Du måste ju berätta va du shoppar för nått,ja är ju nyfiken ju :)
Kramis

2007-05-03 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0