Fr-sö.

På fredags morronen tog jag och städade igenom vårt lilla hus.
Sedan var det dax att åka till skolan och Tobias utvecklingssamtal.
Det gick bättre än förra gången och då gick det oxå bra=)
Killarna lekte och busade tillsammans på skolgården.
Åkte på mitt jobb och åt lunch.
Handlade lite blommor på väg hem,Sara kom ut en sväng.
Mös på på kvällen.
Igår åkte vi till Sundsvall och skulle handla,
men det var inte så mycket för mej som föll på läppen.
Men Göran fick en del med sej hem till båten.
Tog det lungt på kvällen.
Idag gick killarna ut redan kl 7.
Göran är ute och åker traktor och jag ska plantera mina blommor.

Ha en bra dag du med.


Kommentarer
Postat av: jenny

Märks att våren kommer med finväder...Inte lika långa bloggar längre?! Man vill ju vara ute!? Visst skulle det vara underbart med trådlöst i.n och laptop!!!;) Hade du ringt idag?!Ring imorgon, är ledig då. Varit i skolbänken på f.m å praktiken på e.m. Hade en pat som kom för pleuradrän, men det var satt på ett nafs, å sen ingen pat på hela kvällen!(?) Gick förbi gamla avd på vägen hem,å där slet de hund! Åh va glad jag är att ha tagit detta beslut!!!

2007-05-07 @ 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0