7,5 kg.

Så mycket blev det idag.
Först var jag riktigt besviken,tyckte jag skulle ha gått ner mera.
2,8 kg på 2 veckor var inte roligt tyckte jag.
Hade jobbat för mera tyckte jag.
Och på jobbet trodde dom ju 10,så där satt väl mycket oxå.
Men efter hand när man har funderat så ÄR det ju ganska mycket.
Och det känns oxå.
Det är roligare att träna,leka,cykla och springa är roligt.
Sparkade boll med killarna i går och det var roligt och lätt att springa.
Ska kolla i morron hur många kg det är i år,har en bok på jobbet som jag skrev i
för massor av månader sedan när jag började träna.
Byxorna som jag fått nya på jobbet kunde jag inte ha,men innan jag började med
Cambridge så kom jag precis i dom.
Så det blir oxå spännande.
Skrev ju att jag skulle äta kombinerat i 3 veckor,men nu blir det nog kortare.
Så snart är det dax för ren kur igen.
Vill vara riktigt fin till semestern och Stockholm.
Kiss dax och go natt.

Kommentarer
Postat av: Sara

härligt jobbat Jana, det lönar sig märker jag, kul. :)

2007-05-10 @ 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0