Sjuklingen på benen.

Natten mot tisdagen vaknade jag av att Dennis kom upp.
Han hade ont i magen och försökte bajsa,men kräktes.
Var upp 2 ggr till på natten fick ur sej båda gångerna.
Jag skull på kurs i Gävle så Göran stannade hemma då.
Hade varit lite hängig under dan men sovit ca 2 timmar.
Fått i sej lite mat men inte som vanligt inte.
Han sov med mej i vår säng och Göran i Dennis säng i natt.
Vi lade oss efter att ha pratat med moster Jenny vid 8.
Vaknade inte förrän vid 7 i morse.
I morse var det inte så bra,efter att vi skickat  iväg Tobias så kröp
vi ner en stund.Han hade nog feber.
Men helt plötsligt så skulle han ha fika och efter det så
piggnade han till ordentligt.Ätit 2 portioner till lunchen.
Så när Tobias kom hem så togs cyklarna fram.
Så nu hoppas vi att det är bra. 

124276-272

Tobias tyckte det var lite läskigt att cykla nu igen,så han tog det lite lugnt
och vela ha Dennis cykel,med stödhjul.

124276-271

Men det var härligt ute,när vi var inne och kollade tv??!!

Kommentarer
Postat av: Sara

tre kommentarer, bra av mig. :)
Sicken tur att ni är friska igen för då kan ja komma ut och leka igen, wiho! Dock inte förrens nästa vecka, eller va gör ni på lördag? Jag har nog tråkigt då! :) hööörs. Kram kram!

2007-03-15 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0