Läges koll.

Sist jag skrev var... onsdag?
Då inte bloggen vela sätta in mina fina bilder.
Var ledig den dan,så vad gjorde vi då??
Tobias var på skolan och Dennis var på jympa,så var det.
Skulle träffa en jobbarkompis på stan men efter långa diiskusioner på dagis
så blev jag kvar till Dennis var färdig jympad.
Så han fick följa med.
Var runt på olika affärer oxå.
Kanske var det då  vi handlade gummistövlar.Defenitivt handlade vi solbrillor!!
Hade möte på kvällen med styrelsen på jobbet.
Sara kkom och var barnvakt för Göran skulle vara hemma kl 17 från Stockholm.
Vårt möte började kl 16.Men Göran var inte hemma förrän strax efter 18.
Tors skulle jag bara jobba till 17 men det blev 17,45.
Sedan var det Lo´s årsmöte,som avklarades på en sån hastighet att jag inte visste vad.
Och över allt detta hade vi varslet på oss.
Men när jag gått till sängs på torsdags kvällen ,strax före 23,fick jag ett sms från Annette Dalkarls.
Om att kolla på tv för det var presskonferans.
Fick sitta i tele en bra stund med att skicka sms för strejkvarslet var avblåst.
Så i morse när jag for så köpte jag med en tårta som Handels och Annette bjöd på.
Jobbade nästan rumpan av mej dom 3 timmar jag jobbade idag.
Hade beställning på 57 landgångar.
Utan för mycket stress tar 30st , 2 timmar att göra nu hade vi 1,45 på på 57!!!!!!!
Jobbigt jobbigt.
Sedan hämtade jag Tobias och for hem en sväng.
Jag åt och han letade solbrillor för vi skulle till
sjukhuset och ögon på em.Hade fått papper på att undesökningen skulle ta 2 timmar.
När vi kom på sjukhuset så tog undersökningen ca 10 min sedan var vi färdiga!!
Gissa om snopet.
Han hade fått mycket bättre syn!!!!!!
Pratade med Sara och träffade henne.
Vet inte vem som kom på att Tobias skulle sova hos henne med så blev det ivarje fall.
Så när jag kom ensam hem så var Dennis och Göran ute.
Men telefonen ringde och Göran fick åka och jobba.
Så nu är Dennis och jag själva hemma.
Eller ja,Dennis sover han förstoss.
Väntar nu bara på att Sara ska höra av sej om Tobias somnat oxå.
Det var mina dagar denna vecka det.
Just det lilla syster fyllde år på torsdagen oxå,jag ska inte berätta hur mycket,Jenny!!;)
Killarna har fullt chå att komma på vad dom ska köpa till henne.
Vi ska ju träffas i påsk.
Blev lite orolig när vi skulle fixa strejkvakt schema och jag kanske måste vara med.
Så i dubbel bemärkelse var det skönt att det inte blev nått.
Nej,nu ska jag sova,läsa en super läskig bok som jag fick i veckan ska jag göra ju.
Jobbar 7,45-15,00 i morron lördag och söndag 12,00-21,00.
På måndag är det inventering,då fick jag börja kl 8,00!!!
Ska ju egentligen vara ledig men till 11,00 kan jag väl klara då:)
Nej men,hej då så länge!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja nu har jag lytt ditt råd å äntligen tagit mig tid å sitta vid datorn å skriva lite i bloggen..
Ska försöka ta mig i kragen å skriva ännu mer i morgon..orkade bara skriva om en kväll idag,för det går ju så segt att ladda upp bilderna *gäsp*
Natti natti.

2007-04-01 @ 00:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0