Just hemkommen.

Har just kommit hem från jobbet.
Det var faktiskt riktigt skönt ute.
Hade bara en tjocktröja på mej idag,och det funkade även nu.
Följde en jobbarkompis till bussen sedan gick jag till min bil,det var efter vägen.
Det är skönt med en stunds prat innan man åker hem tycker jag.
Vi brukade köpa en varsinn dricka och sitta vid min parkering och
 prata när vi slutade.
Det var innan dom började bygga på vår parkering det....
Det är ju nästan enda dan som man inte behöver känna stress när man ska hem det oxå.
För alla sover ju ändå.
I morron är det fredag.Då har jag inte matbjudning,det är lika skönt som att ha det.....
Känns bra att man kan vara med och jobba som alla andra ibland oxå.
Fast det är oxå kul att ha matbjudning....hrm.
Japp så är det,skönt med omväxling alltså!!
Nej nu är det sängen som hägrar.
Fast jag kommer hem sent så kliver killarna upp tidigt....

Kommentarer
Postat av: Petra

va kuligt me en massa att läsa..
Tyvärr så har det inte hänt ett dugg på min sida,har inte ens haft datorn på,på hela veckan..
Bara jobbat å sen ramlat ihop framför tv,n eller varit borta å ränt halva natten *S*
Hoppas ni har en bra helg.
kramis

2007-03-16 @ 18:11:51
Postat av: Petra

Hmm nu måste jag ju skriva en gång till...Jag ser då min förra kommentar här,men på din sida står det att du har Noll kommentarer...mysko....
Skrev i alla fall att ja tyckte det va kul att det fanns så mycke å läsa...plus att jag själv varit dålig på å skriva denna veckan...
Ha en skön helg.. Kramis

2007-03-17 @ 07:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0