Sent....

Ja klockan är mycket ,
men som vanligt kan man inte sova så där direkt man kommer hem,
eller inte jag ivarje fall.
Kom på att jag har ju fler kort sedan vi var ut med Iris.

image369

Hade ju självklart köpt svenska jordgubbar till nationaldagen.
Så dom åt vi till efterrätt ute vid Agön.
Köpte grädde på sprayburk, och det blev så gott så.

image370

Duken kom fram då oxå......

image371

Detta är nog inte ett kort som Jörgen vill se men.........
Det ser ju härligt ut och vi kan ju lossas att det är en båt och inte skotern vi släpar eller hur????

image372

Tillslut var det bara Majsan som var vaken av barnen.
Dennis somnade i Jörgens knä när det guppade som värst.
Sedan somnade Tobias i mitt.
Båda låg under filtar.Varma och sköna var dom.
Majsan invigde vår toa oxå.Tror det gick bra.

Sent om sider kom vi hem och då stekte jag på vår middag vi skulle ha grillat.
Men det blir defenitift fler turer så vi hinner nog med allt.

Kram och Go´natt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu har jag äntligen SOMMARLOV!Hoppas vi kan åka båt någon mer gång i sommar...Sååå avis på er i Onsdags:-( Kram/SOfia*

2007-06-09 @ 11:42:12
Postat av: jana

Hej Sofia.
Jag har inte din adress,kan jag få den??
Kram Jana

2007-06-09 @ 22:50:56
Postat av: Sofia

Länge sen jag skrev i min blogg dock....Kram kram

2007-06-10 @ 21:04:14
Postat av: Sofia

Här får du den.....

2007-06-10 @ 21:24:14
Postat av: Lena

Klart ni ska komma och hälsa på :). Det brukar vara dåligt med fikabröd hos oss men desto oftare finns det glass. Jag tror vi ses på fredag, Andreas kanske inte kan vara ledig men är det så får jag väl försöka komma i väg själv (beror på om det finns någon bil över till mig)
Kram Lena

2007-06-11 @ 09:21:21
Postat av: Petra

Vilka härliga sommar å båt bilder..
Men du får inte frästas så där me jordgubbar,nu blev ju jag tvungen att köpa sånna med,såg ju så attans gott ut :D
Idag har jag varit duktig å skrivit en massa på min blogg,så nu finns de en del å läsa för dig där .
kramis.

2007-06-11 @ 18:30:23
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Sara

jag vela oxå vara med....

2007-06-12 @ 12:49:11
Postat av: rudan

Vilka fina kort! Är ju inte så ofta jag är ut och kollar, men med jämna mellanrum så..
Det ska bli kul att ta med grabbarna på Majas avslutning i kväll, jag får väl mejla över lite kort som du kan lägga ut =)

2007-06-14 @ 12:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0