Nu kommer onsdagen....+to fm.

Göran chockade mej med att säga att han skulle med när jag lämnade Tobias på
fotbollsskola och att vi kunde gå på stan efter.
Men det blev lite långt för honom så vi åkte till Bredagatan och väntade dom sista timmarna........

image422

Här ligger Dennis och solar hos Erika.

image423

När vi enteligen kom hem skulle alla möjliga och omöjloíga fordon luftas.
¤-hjulingen var ju nylagad så den åktes det på,
min moppe var oxå däcket fixat på så med den blev det en sväng
och lilltraktorn fick komma ut han oxå.

Killarna hade fått nya båtar så dom gick vi ner till stranden och provade.

image424

När jag lämnat Tobias i dag fick jag ett sms där det stod att Göran och Dennis varit busiga.
Något nyfiken fixade jag med det sista och for sedan hem.

image425

Dennis hade kommit fram till Göran när han tittade på tv och strykt honom på håret
och sagt att han oxå vela se ut som honom.
Ja, men det fixar vi sade Göran och tog fram trimmern.........
Dom trodde jag skulle bli arg,men det kan man inte bli.
Göran tycker Dennis kan döpas om till Emil nu för han ser så busig ut.

Idag ska Gabriel följa Tobias hem.
Om vädret håller i sej så ska vi skjutsa tillbaka honom med Iris.
Dom bor på Gräsmaln och har egen brygga.
Sedan ska vi till Borgarparken för brännboll,med Hemköp.
Så läser du detta och vill vara med är det bara att komma kl18 ca.

Hejsannhopp.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

En stilla undran bara - hur får ni plats med alla traktorer och moppar och skotrar??? Vi har dubbelgarage och det är pintjockt med det "nödvändigaste", d.v.s. gräsklippare och cyklar o.s.v. :-D Ha så trevligt på brännbollen!

2007-06-28 @ 17:15:41
Postat av: Petra

Ja just nu är du på brännboll å jag har fulla lgh me pojkar...ja av modell mindre alltså,sönerna som har kompisar här..
Jaaa fyyyyyyyyyyyyy på mig som haft fest igen å inte du fick vara med,smisk borde jag ha....
Här kommer lite datum på när vi kommer att vara på vitön utifall ni vill kika förbi: 7-8/7,21-24/7. Sen kanske även 15-17/7 men de är inte spikat ännu,för då är sönerna igentligen hos Kjell men jag tänkte lura med dom alla tre ut på vitön då...Sen vecka 32 och 33 kommer vi att vara i Uppsala å roa oss.Hoppas ditt lag vann bränbollen då :)
Kramis så länge..

2007-06-28 @ 18:32:12
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Lena

Nej, inte kan man väl bli arg på de små liven. Lite gulligt att han vela se ut som pappa tycker jag!
Kram Lena

2007-06-29 @ 11:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0