Inte nu!!!!!!

I tisdags när jag vaknade hade jag ont i halsen.
Igår när jag vaknade hade jag riktigt ont i halsen.
Då blev det alvedon för att få slippapperet i halsen att försvinna.
Sedan var det alvedon med jämna mellan rum i går.
Fick även ont i öronen igår.
Näsan rann i en jämn ström.....
Ja,vi var på havet men jag klädde mej bra när jag var där.
Långärmat och långbyxor och kepan åkte på oxå.
I dag är det inte bättre,kl är snart 9 och jag har hunnit med 3 alvedon redan.
Lite yr i bollen är jag idag.
Men ska försöka åka på jobbet sedan får vi se hur det går.
Göran var ju kanon dålig för 2 veckor sedan som jag trodde
berodde på vad han ätit men kanske inte.
Synd att man har hunnit blitt så brun att man inte ser ut att vara dålig,
det hörs bara när man pratar.
Nu har det vartit tillräckligt med tycka synd om mej skriveri,
så nu slutar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0