Färden hemmåt.

Efter lite efter frågningar kommer lite kort från vår hemfärd från Maråker på måndags förmidagen.

image407

Det började bra och det var skapligt väder.
Bestämde att vi skulle gå in i Skärså.
Vi kom dit redan vid kl 10,45.
Restaurangen öppnade inte förrän kl 12 så vi bestämmde
att köpa en bit pepparlax och äta i båten.
Men när vi komtillbaka efter en tur på området så var kl 11,45,
så vi ändrade oss och tänkte äta lunch.
Göran trodde inte det skulle vara nå folk där då,men det
var nästan fullsatt ju.
Åt en härlig pasta med laxsås.
Jag ,Göran och Dennis åt det och Tobias vela ha pyttipanna.
Men hur det nu var så bytte Tobias och Dennis mat......
Men huvudsaken att dom åt.

image408

Så här härligt såg det ut när vi skulle bege oss hemmåt.
MEN!!!!!

image409

Efter bara et litet tag såg det ut så här.
Små vita gäss gick det på sjön med.
Men bara Göran är lugn så är jag lugn,brukar jag säga.
Och killarna???
Dom gjorde så här.................

image410

Båda 2 somnade och sov i nästan 3 timmar.
Vaknade när vi for förbi Stolpen (en liten ö) ute vid vår hamn.
Undrade varför det var blött på båten.
Hur underbart var inte det???
Nu hoppas jag bara att det ska bli fint i morron med.
Då är det midsommarafton.(eller idag såg jag just)
Hoppas vi kan ta Iris till Stocka då.
Skulle vara roligt,men det är mycket besvärligare men det struntar jag i bara jag får åka båt!!!!

Glad midsommar på er alla som läser!!!
Just det,jag har ju gått på semester nu ju!!!
HÄRLIGT!

Kramar från mej!

Kommentarer
Postat av: Anna...

Häj! Vilken tur att man kan låna nätet på vissa ställen.. Kul att få se bilderna.. Nu behöver ja ju nästan int tala m dig/er.. Tacka din man för mmset.. ?????!!!! Kan ju inte mä min mobil än riktit.. Så ja såg ej på enång vem det va från. Kanske han ska skicka det till din mr.. Hörs snart.. Puss A

2007-06-23 @ 12:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0