Sedan sist??

Ja,vad har vi gjort då?
Regn har det ju varit och det är ju inte så roligt.
Var till Mulle Meck på lördagen så killarna fick springa av
sej en stund utan massa,nej och,inte så.
Tobias hittade som vanligt en ny kompis men Göran var med så Dennis höll sej till honom hela tiden.
Jag hade fått sådan huvudvärk att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Hittde faktiskt 2 par byxor till Tobias.

På måndagen regnade det ju igen så då var killarna och lekte igen
med Knuuths killarna och lite på Holmen vägen,
när vi kommit hem från stan och en sväng till Ica hann vi med oxå.
När Göran kom hem for vi till Karelen och
kalas för Dagmar.
Massor av gott var det.
Hade gjort en kruka med basilika,citrinmeliss och timjan i lite dekorationer var det oxå i.
Citronmelissen hade vi direkt på jordgubbarna och det blev gott och friskt.
Fotboll inne på deras veranda??
Men det var Ture och Dagmar som började och då är det väl ok??
Inget gick sönder denna gång i varje fall.
Jörgen och Sofia kom när vi ätit,Dagmar och Ture hade inte
träffat henne och tyckte det var jätte roligt.
Dom visst inte hur väl dom vela henne.
Klockan bara rann iväg och helt plötsligt var det natta dax.
Kanske berodde det på att en klocka vi kollade på stog still....
Hade tummat med svärfar att det skulle bli sol på tisdagen ,
så igår gick jag omkring och kollade vädret hela tiden.

Men jag fick rätt!!!!!!!

Solen kom på em vid 2 tror jag det var.
Den hann bara titta fram så skulle killarna ha kortbyxor.
Och när dom senare på kvällen kom hem så hade dom haft vattenkrig med Knuuths killarna.
Undrar vad mina killar lär dom?
Dom är så mjuka och mjälla.Lite blyga oxå.
Och mina killar kan ju ta för sej dom.
Men dom måste trivas ihop för lika ofta som killarna går till dom så kommer dom hit.
Vi hör över till dom om dom är ute,vi ser inte.
Igår tänkte jag gå över och hämta hem killarna,men då hörde jag det smällde i deras dörr och inte en minut senare kom båda cyklandes hem.

Nej,nu börjar det bli sol dax!!
Hoppas på en härlig dag nere vid stranden.
Skulle behöva handla igen men det får bli i kväll.

Sola lungt du med..:=)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0