Regn,regn.

Jobbigt med regn tycker jag.
Killarna har varit topptunnor idag.
Dom har lekt ute och inne och varit här och där.
Tobias har varit hos killarna Knuuths idag i omgångar
och dom har varit här flera gånger.
Även Affe har varit här.
Dennis har för det mesta varit hemma.
Men han kan ju leka själv han,med rekvisita.
I sitt rum har han grejor han får leka med ,men kojan i vardagsrummet??
Och fontänen i badrummet??
Eller varför inte ombyggnaden på verandan
och mattan i köket som aldrig blir sej lik igen,då??
Han själv är röd.
Men i morron återgår vi till någorlunda vardag.
Då ska Göran jobba....
Har väl hämtat oss från Stockholms resan ordentligt då oxå.
Ska gratta Görans farmor som fyller på tisdag,redan i morron.
87 år blir hon då.
Ska bli spännande med killarna där om det är dåligt väder....
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tja! Har varit inne på pix å kollat! MÅNGA bilder! KUL:)Ingen behöver undra vad ni gjorde här!:) Hur tar jag ner korten själv? Går inte det, är det spärrat?!
Idag har jag städat å tvättat, men knappt återhämtat mej, jobbat helgen å idag men imorgon är jag ledig. Å jag HOPPAS att det regnar så jag får läsa "Män som hatar kvinnor" ifred!!! Kram å på återseende!

2007-07-09 @ 20:25:04
Postat av: Petra

Det kan pröva en mammas tålamod ordentligt när det är dåligt väder...för oftast så hittar dom på några små egna "pyssel" då när det blir långtråkigt...
Jag jobbar 7-19,30 mån-fre så jag har skickat mina me mamma,så inatt sover dom i Enånger hos mormor hela gänget (eftersom morfar är på sjukhuset) så mamma,mormor och Elias skulle sova i dubbelsängen och Nils-erik och Eddy i gäst rummet. Så när jag kom hem från jobbet å ringde så spelade dom poängpoker hela högen *S*
Mamma försökte lura i min att de va kläpoker först,men den gick jag inte på *S*
kramis

2007-07-10 @ 03:37:58
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0