Mys fredag.

Ja.fredag idag och jag jobbade till middag.
Köpte med köttfärs hem så det blev tacos till middag.
Göran och Dennis försökte luras när jag kom hem,
dom låg och försökte lådsassova.
Dennis knep med ögonen så jag förstod det var nått lurigt på g.
Vi gjorde mat och åt på verandan.
Tobias åt 3 st wraps.
Och en halv glass orkade han efter det bara.
Dennis åt 2 wraps och en hel glass....
Sedan såg dom att "gatan" gick ner till stranden och skulle bada och basta.
När jag såg grannen gå ner följde jag dom.
Alla barnen var där och vi hade en trevlig stund.
Även om jag tyckte det var lite kallt så badade dom och stod i.
Nu står dom i duschen och det blir nog kväller för oss alla samtidigt idag.
Ska ju jobba redan 7,45 i morron.
Göran har lovat ha maten färdig när jag kommer hem
och är det väder skulle vi fara med Iris en sväng.
Ha det så gott du med....

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej å god kväll!
Först jätte fina härliga bilder, sen kall kår längs ryggen ju mer jag läste... Klart att det kan hända saker, å det går snabbt med telingarna! Men det är väl bra då att ni tycker ni lärt er något! "Inget ont som inte har gott"! Vatten är underbart och farligt! Vilken tur att damen var där!!!

2007-07-20 @ 23:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0