Ledig onsdag.

Hade ju hoppats på att fara ut med Iris när jag kom hem i går.
Men vädret var ju inte det bästa.
Ringde Stocka och frågade om dom kunde vara barnvakt och det gick ju.
Maria skulle börja kl 10,30 men Kenneth var hemma till 12.
Och då hade ju Linda vaknat........
Men Maria skulle ringa på Karelen(Dagmar och Ture)för säkerhets skull
om Linda skulle tycka det var tråkigt att vara barnvakt till killarna.

Så vid 8 i morse fick vi väcka Tobias och det har ju inte hänt på länge att man få väcka honom.
Strax efter 9 var dom i Stocka och vi började vår färd mot Sundsvall.
Tanken var att vara där när dom öppnade men vi kom kanske 20 min efter.

-Vi börjar väl med det tråkiga sade Göran.
Han menade Ikea.....
Men där fick jag hålla i tyglarna för han skulle handla både
det ena och det andra som vi inte behövde???

Men när vi kom över på Biltema förstod jag,han vela ha massor där.
Men han fick som han vela och var inte nöjd då heller för då blev det för dyrt.
Men det var sånt vi skulle ha i båten för att under lätta för oss.
Ankare,mera ankarlina,stolar,håvar till killarna,fendrar och vattenbehållare mm.
Men det var en härlig dag med min man.
Avslutades som vanligt på Max.
Men dit går jag nog inte nå mera förrän dom fixar så det finns ordentliga köbildningar.
Och kanske lite mera service inriktad personal.
Det var en god sallad men den var inte värd att vänta 45 min på.
Då hade jag hellre tagit nån oxfile nånstanns.

Väl i Stocka igen så hade dom haft det bra med Linda och Jocke.
Sade ifrån moppe åkning men dom vela ha lite godis så det fick väl gå en liten sväng då.
Hade ätit bra och sedan fått godiset.

När vi kommit hem och packat upp och provat grejorna fick vi besök av en mc-kille.
Fikade med honom och åt lite mat vid 19,30.
Innan mc-killen kom så hade Dennis gjort en riktig vurpa igen med cykeln denna gång.
Riktig tjockläpp hade han fått och slagit upp såret på knät,
klagade om armbågen men det var bara ett skrap sår som värkte.

Tog en promenad till bron efter maten.
När vi kom tillbaka var halva gatan nere på stranden och
åkte vattenskidor så vi gick ner och sade hej.

Ja,det var min händelse rika dag det.

Kommentarer
Postat av: Angel

Inte ens ett hej i Sundsvall?! :(
Vi kommer till Hudik imorgon i alla fall

2007-07-25 @ 23:24:00
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Petra

Va bra att ni tar er lite barnfria stunder ibland å bara hittar på nått ni två...Det behöver man...
I morgon äre bara en vecka kvar..sen semester :)
kramis

2007-07-26 @ 20:51:30
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: jenny

Tja!
klart jag kollar din blogg,det gør jag ofta! kanske inte læsaer all text,men næstan! :) Ha de!
kram.

2007-07-29 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0