Härliga lördag!!!!

När vi änteligen var lediga allihopa så kollade vi vädret på morronen och
det lovades halvskapligt så vi tog och for ut med Iris över en dag.
Vi for mot Olmen vid 11 på fm.

image431

Det var inte så blåsigt,och solen var framme hela tiden vi for ut.

image432

Tobias och jag satt längst fram och solade på väg ut.
Tänkte att vi skulle sitta till Stolpen den ö vi rundar på väg ut,där kan det börja gunga lite.
Men det var inget problem att sitta kvar där ute en bit till.

image433

Här har vi gått i land på Olmen och hamnen Clubvika.
Det var 2 segelbåtar som gick när vi närmade oss och sedan en stor båt med 3 "gubbar" i.
Men dom gick dom med efter ett tag.
Åt lite i båten innan vi tog med badgrejorna och gick på stranden.

image434

Molnen på bilden höll sej därborta hela dan.
Göran skulle fixa sin "åkarbränna" idag hade han tänkt.

image435

Vår Iris syns ivarje fall bakom Princess v 40 nu ,det hade inte Klara gjort=)

image436

Dennis spexar på stranden.

image437

Tobias leker med båtarna.

image438

Middagen blev exklusiv:ravioli med köttbullar i gräddsås på burk.
Men där och då var det jättegott!
Tobias åt 3 portioner.

På em tänkte vi gå till Thor och hans fru som vi köpt båten av,men det var inte nån hemma.
Så vi togen sväng runt om bara in i Båsfjärn och Saltvik.

image439

Här har vi åkt en stund.
Dennis satt och sjöng på Zlatan låten och mitt i så somnade han.
Just när jag plockade upp kameran slutade han sjunga......
Därav att Göran pekar på honom.
Tobias somnade han oxå.
Vaknade upp när vi la till vid Lingaöbrygga.
Vi for hem och packade ur,sedan for Tobias och jag
till stan och köpte lördagsgodis och kebabrullar till middag!!!
En riktigt härlig dag blev det,killarna kom inte i säng förrän kl blev närmare 22.image440

För er som inte kommer håg men så här ser hon ut vår lilla Iris!! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

lillkillen lyckas somna på alla sätt. :)

2007-07-01 @ 18:43:24
Postat av: Petra

Gu vilken härlig dag på havet ni haft,jag blir ju oxå åka båt sugen :)
Kramis.

2007-07-01 @ 18:54:43
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Hanna

Ni är verkligen bra på att ta vara på dagarna! Såg härligt ut!

2007-07-01 @ 19:42:07
Postat av: Hanna

Men nu måste jag fråga en sak: Tar du alla kort som du lägger ut på bloggen med din mobil? Det blir så bra bilder ju!

2007-07-02 @ 11:43:53
Postat av: jana

Jepp,det är bara min mobil jag använder!!

2007-07-02 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0