Äntligen,vad vi har längtat.

Så idag ska vi fara.
Köpte biletter till både oss och mamma och pappa i början av året.
Dom fick det i julklapp och vi bara ändå till oss själva.Nått för bara oss att göra oxå.
Tobias har Göran just skjutsat till Stocka,faster Linda ska vara barnvakt för första gången.
Men hon jobbar till 15 som tur är var farmor ledig idag.
Vi var ju dit i onsdags kväll och Tobias är ju så förtjust i Lindas kille Jocke.
Så han vela sova där,när vi inte fick tag på en klasskompis till honom som
var första alternativet när han fick bestämma själv.

Dennis ska till Delsbo till kusin Maja.
Hon har redan ringt 2 gånger idag och funderat när han kommer....
Tobias sov där för nån månad sedan och nu var det Dennis tur.
Men snart kan dom sova där båda 2 för dom håller på att flytta till större hus!!!
Fast det är lugnare att ha dom åtskillda.

Sedan fortsätter Göran och jag mot Järvsö,när vi släppt av Dennis.
Mamma och pappa har lånat en stuga där och där ska vi sova i natt,
mitt emot Kramsta ska den ligga.

Kl 18 är det insläpp till Status Que med vänner,som jag kallar dom...
Ska bli skit kul.
Har inte pluggat på så mycket sånger med när man hör vilken
reportoar dom har så känner man igen det mesta.

Tillråga på allt så ställde jag mej på vågen idag,tänkte kolla om jag var värd lite vin
och det var jag!!
När Jaanas våg visade 89 så visade min 92 och nu visar min 89,5 så det måste ha hänt lite på semestern ändå!!!
Ska ha på mej dom ända byxorna jag kan ha nu som sitter bra i varjefall....
Mina jeans från -90.

Ja så kul ska vi ha i kväll.
Sedan börjar jobbet på tisdag men det låter som om det ska bli fint på
måndag så då ska vi nog fara en tur med Iris.

Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart ni ska ha det kul ikväll!!! Själv ska jag laga langos å mysa i min ensamhet ikväll. :) Kikar nog ut något i helgen. Kraaaam

2007-07-13 @ 15:42:36
Postat av: Lena

Ha så himla skoj i kväll! Kanske stöter ni på Andreas som är där med grannen och lite andra bybor... Fast det lär nog vara bra mycket folk så chansen är nog minimal.
Kram

2007-07-13 @ 17:38:43
Postat av: jana

Hej Lena!
Nää chansen var inte minimal,vi såg honom i en fikapaus men inte han oss,tyvärr.
Hoppas han hade det lika bra som vi!!
//Jana

2007-07-14 @ 21:37:39
Postat av: jana

Hej Lena!
Nää chansen var inte minimal,vi såg honom i en fikapaus men inte han oss,tyvärr.
Hoppas han hade det lika bra som vi!!
//Jana

2007-07-14 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0