ZZZOVA!!!

Efter att ha klivit upp kl 05,25,så är jag lite trött nu.
Var ner till Gävle på avdelnings möte.
Åkte redan kl 06,44,tänkte åka senare men efter att blivit lovad att
hjälpa till lite innan mötet så for jag tidigare.
Roligt för jag fick prata lite med Hanna som oxå var med på tåget. 
Lite ditt och lite datt och lite bröllop hann vi med.
Väl nera på avdelningen så fanns det inte så mycket för
mej att göra så jag hade som tur var med mej min gamla
adress bok som skulle skrivas om.
Trillskades igenom mötet och både frukost och lunch.
Slutade redan kl 14,20,10 min efter att mitt tåg gått hem....
 Var upp på avdelningen igen och fick en Handels jacka.
L frågade om vilka som vela fortsätta inom avdelningsstyrelsen
och då fick jag tillfälle att säga ifrån.
Har tänkt på det ett tag och det känndes rätt nu.
Det är roligt men jag har ju lite annat på gång oxå så det får bli ett annat år.
Gick ner på stan och kollade lite då visade det sej att KappAhl hade 50% på alla rea saker och H&M hade 70% på sina grejor.
Så det blev 2 par byxor,ett par finare som kostat 398 och nu kostade 104 kr,och ett par mörkgröna 3/4 byxor.2 tröjor en skjort liknande som jag sett på och en litefinare vardagströja.Varsinna tröjor till killarna blev det oxå i rosa.....Glitter hade oxå 50% så det blev 2 par örhängen där.
Sedan var det bara att gå till tåget med svansen mellan benen för jagskulle ju inte handla nått ju.... 
Pratade med L,på tåget hem, och förklarade om varför jag inte skulle vara med nästa omgång av styrelsen.När jag kom hem så hade Göran gjort mat.
Nu ligger killarna och vi ska kolla på Bygg lov.
Hej och skriv kommentarer!! 

Kommentarer
Postat av: Anna..

Shopping brud.. Kul m rea. Själv har ja inga pengar efter jul.. Vi var bara utan el på söndagen mellen 15 30-21 30. Men hem tele försvann på söndag morgon.. Å är fortfarande borta..... Halv handikappad! Funderar på min utmanig.. Men ja har ju ej gjort nå tok.. Puss å go natt

2007-01-16 @ 22:11:56
Postat av: Petra

Kom på att jag skulle tala om,att vi inte kommer att vara med på Handels bad dag. Kjell å jag bestämmde att vi skulle åka dit nån annan dag i stället,för det kommer ju antagligen å bli tok mycke folk den dagen ju...
Här är jag oxå trött,vaknar jätte tidigt på morgonen å kan inte somna om. Sitter å summerar inventerings listor hela dagarna nu,så jag drömmer ju mardrömmar om siffror *S*
Åhh jag skulle oxå vilja gå på rean,men hinner ju inte *suck*
Kramis...

2007-01-17 @ 06:30:52
Postat av: jana

anna:Vaddå inte gjort nå tok???
petra:Vi blev 18 + vi som håller i det...

2007-01-17 @ 14:26:48
Postat av: Sara

åååh, ja vill oxå på en sån rea. fuskigt. :) ses ikväll!

2007-01-17 @ 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0