Världens snällaste kille!

Ja då har jag suttit vid datorn ca 3 timmar nu....
Dennis ahr sprungit runt mej och donat.
När jag tittade upp nyss så hade han:byggt koja på vardagsrumms bordet,legat där och läst,lekt att stenarna i krukan var diamanter och satt upp flera av  våra fönster dekorationer på duschvägge,tittat på tv,ätit ett paket tuggummi.
Men han har varit snäll......
Ska ha möte idag på jobbet och det var lite att gå igenom och skriva ner.
Har nu sagt åt honom att städa så ska vi fika sedan och fara till stan.
Han vela på dagis idag men eftersom han hade feber igår så blev vi hemma.
Just nu rullar han filtar.
Ja,det var väl inte nå mera att skriva om idag tror jag.
Ha det så bra nu!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vilken kille. :) absolut min gudson det. :P haha. Kramisar

2007-01-24 @ 18:17:50
Postat av: Angel

Kan bara hålla med om tidigare inlägg! Han är min gudson, det syns ju på honom ;)

2007-01-25 @ 08:48:56
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0