Trodde jag ja...

Hallopps!
Sitter en liten stund vid datorn nu men jag börjar bli lite vindögd.
Trodde ju att jag inte skulle vara med på inventeringen,
men det var ju fel skrivet  på scheemat.
Det sade chefen efter att jag sagt att det var ju skönt att slippa
vara med på inventeringen.
Så igår skulle man försöka komma ner och lägga sej så fort man kom hem,men det gick ju inte.
Satt en stund här,vid dator.
Sedan upp vid 5 och iväg.
När min klocka ringde så sade Göran,-God morron älskling.
Han var jätte pigg.
Och det var ju inte jag.
Men det har gått jätte bra idag.
Det var dax att ta undan julen oxå.
Göran har just betalat in min julklapp nu.
En hotell natt i Sundsvall med hockey,supe´ och musikal.
Det ska bli jätte mysigt den 19-20 januari ska vi dit.
I morron ska vi vara hemma killarna och jag.
Kanske ska vi till stan och Mulle Meck.
Ha det så länge...

Kommentarer
Postat av: Sara

Och kanske kommer jag och busar med er. :)

2007-01-02 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0