Torsdag natt snart..

Hallojs!
Har inte nått att skriva om egentligen men nått kanske man kan hitta på....
Var å hämtade ut biljetterna till i sommar och Status idag.
Åkte på jobbet och jobbade till 22,15.
Och nu sitter jag här och längtar till i morron kväll
för då är jag ledig sedan hela helgen + måndag.
Tänkte jag skulle träna på lördag men jag har ont i knät så vi får se.
Det är isådana fall redan kl 9,30 och det är ju skönt
att komma upp och igång på helgen.
Ska nog gå och kolla på nya jumpa skor i morron på lunchen.
Har matbjudning men nu ser jag inte fram emot den heller faktiskt.
Tobias har jag hört sedan jag kom hem,han hostar och snörvlar.
Ja,det var det.
Ha det så bra så hörs vi kanske i helgen,
ska försöka komma bort och hälsa på nån kompis då.
Bara sitta och prata och umgås skulle vara roligt.
Hej,hej.

Kommentarer
Postat av: Kusin Marie

Ush, vad trist att Tobias fortfarande är sjuk :-( Hoppas ni andra klarar er :-) Kul med biljetterna, nu har du dem i handen!!! ;-) Var rädd om ditt knä, hoppas det blir bättre så du kan motionera lite. Det är så skönt efteråt! Svårt att ta sig för men skönt när det är gjort :-) Så brukar det vara för mig i allafall .... Kraaam Marie

2007-01-26 @ 07:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0