Tokigt så...

Hallojsann.
Sitter hemma idag och har väl klivit upp för ca 1 timme sedan...
Ja,kl är snart 12.
Var så duktig och kom upp när jag skulle i dag och hela familjen var uppe ska jag säja.
Jag skulle ta x-tåget till Gävle som gick kl 06,44.
Men när det närmade sej och killarna skulle kläs på så var Dennis lite för loj.
Göran tog tempen på honom och det visade sej att han hade feber.
Jaha bara att klä av,och fika gjorde vi,innan vi gick och lade oss igen.
Han var väldigt snorig och det rann ur ögonen igår men hade väl förhoppningar på att det inte skulle bli feber av det men men...
Så nu sitter jag och undrar vad dom får gå igenom på Info konferansen i Gävle idag.
Det brukar vara bra för dom går igenom hela året vad som kommer att hända.
Sedan skulle det vara lite inför klubbarnas årsmöten och vi ska ju ha vårt i morron.
Även dom nya a-kasse reglerna skulle visst gås igenom oxå.
Men jag får väl don på här istället då.
Ciao,ciao!!

Kommentarer
Postat av: jenny

tja! Næe, vad trist att dempa ær sjuk! Men det ær ju ganska mysigt att vara hemma å mysa med?! ;) Kram

2007-01-23 @ 13:01:08
Postat av: Angel

Krama om sjuklingen dempa!

2007-01-23 @ 15:12:49
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0