Snuvig!

Ja,nu är det måndags kväll och jag ska försöka summera helgen.

Fredagen avslutades med att jag fick tacos när jag änteligen kom hem.
Mys i soffan stod sedan på menyn....

Lördagen började med halsont,så den planerade träningen blev inställd.
Tog en tur på orbitrecken,som förövrigt är en typ av träningsmaskin
som man "cyklar" på och samtidigt rör armarna.Till tonerna av melodikrysset!!
Försökte få tag i en klasskompis till T men S kom över så dom lekte på bra ändå.
Åt lunch hemma och donade på en stund.
For sedan till McD och åt,träffade där J och M som skulle hem och packa
för en tur med Birka Paradise,även L och en kompis till henne skulle med.
Sedan for vi dit jag hade längtat,där man bra kunde
sitta och killarna lekte på övervåningen,härligt.
Hos M och R kunde man ta det lungt en stund och gott fika fick man oxå.
Hade köpt lördagsgodis med oss så killarna bjöd på det.
Kom hem strax efter 21.

På söndagen fick vi tag på Ts klasskompis,O, som skulle komma.
Tyvärr var jag jätte dålig så jag fick gå på alvedon hela dan.
Farmor och farfar hann komma innan O kom.
Hade lämnat L på bussen till Stockholm och båten.
S var oxå här en sväng på söndagen.
Fikade med alla och sedan var det dax att börja med lunchen.
Ringde efter Os mamma till middagen.Så då blev det lite lungt i vårt hus en stund.
Sade till G när jag gick och lade mej att jag hade då tagit min 8:onde alvedon för dagen.

I morse var det bara att börja med tabletter för att hålla igång.
 Buss för T och D och jag var hemma.
Tog en promenix till hästen ute vid vägen och gav han lite morötter.
Gick vidare till Holmenvägen och tittade in till M och sade att jag inte skulle med i kväll.
Där var det oxå förkylt.13.40 plingade det på och då kom T med taxin hade han åkt hem.
Sade till mej i morse att jag inte behövde komma och möta honom så då struntade vi i det.
Skickade ut killarna vid 15 och när G kom hem hade bara T kommit in.
D kom vid 16,30.
Åt lite soppa,G hade köpt semla till efterrätt.
Ja, här är vi nu då.Killarna har somnat och vi ska väl titta på tvn. 
Ska försöka fixa in lite kort oxå.
Så det var det.....


  

Kommentarer
Postat av: Petra

Har du börjat med att koda dina bloggar nu...jag har ju för dålig fantasi för att förstå vilka S,O,J och M är... Har dock koll på G,D å T såklart :D
Nä nu ska jag in å skriva i min blogg om helgens personal fest...
Hoppas du är bättre i halsen nu...

2007-01-30 @ 07:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0