Skoldag.

Idag har Dennis och jag varit med Tobias i skolan.
Tobias vela inte åka taxi i morse så då skjutsade vi honom och stannade.
Det är jätte roligt och uppskattat.
For och handlade när det var dax för ute lek och sedan åt dom.
Dennis och jag passade på att äta ute på Nojs då.
Hämtade Tobias och for hem.
Städade huset,igen kändes det som,men jag tog inte golven ordentligt sist.
Gjorde iordning en lasagne på Görans köttfärssås från igår.
Gick ut en stund med killarna efter det.Åkte lite spark.Sandade på plan.
Åt när Göran kom hem.
Sedan var det bara att vänta på Sara som skulle lägga killarna så jag kunde gå på
jympapass(75min)Och Göran åkte på hockey.
Mycket tv var det nu,ska kolla.......
Hej då!!

Kommentarer
Postat av: Anna Wille

Vi vill ha fler foton, nya.. Utan hem tele... Ha en bra da! Anna Wille

2007-01-19 @ 07:27:17
Postat av: Anna..igen

Du har spelat bort pengar men inte i Las Vegas...? Funderar fortfarande på utmaningen.. Den måste ju va lite rums ren.. Mailar en i såfall.. Mvh fegisen..

2007-01-19 @ 11:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0