Onödigt eller??

Jaha,nu kommer den
SNÖN.
Varför,just när alla julsaker är borttagna snart.
Vill inte änns tänka på det.
För på grund av den så har jag inte haft den riktiga känslan av
julen som den ska vara.
Kanske även för att Tobias var dålig i vattkoppor oxå.
Familjen håller på att klä på sej för att gå ut och skotta.
Göran har ju kommit in i "snösvängen"som han kallar det.
Ska ta bort det sista av julen i vardagsrummet,det som blev kvar från i går.
Sedan är det tänkt att vi ska till Stocka och fira Görans lilla syster som fyller 15 år idag.
Men vi får väl se vad vädretsmakter säger....
Ska börja med att byta gadiner i vardagsrummet nu i varje fall.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja men visst är väl denna snö jäkligt onödig...Håller med dig om att den skulle ha kommit innan jul å inte nu när alla julsakerna ska bort ju *suck*
Å jag som måste ut i snö yran,för jag ska ju på jobbet... kramis

2007-01-14 @ 09:04:38
Postat av: Angel

HUr går det med strömmen?
Alltid lika skoj att få MMS utav er. Dock är jag dålig på att svara på dem. Men något säger mig att ni inte tycker det är lika skoj att få kort på mig som jag tycker det är att få kort på grabbarna bus! :D

Njut av snön nu! Jag gör det!

2007-01-14 @ 22:54:44
URL: http://angel.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0