Mulle Meck!!

Provar igen då.
När jag skulle publicera min blogg nyss så försvann det hela!!
Då blir man lite sur,men när jag testade igen så funkade det.
Då blir man ännu surare!!
Sammanfattar det jag då skrev.
Jag fick sovmorron och killarna lekte på rummet till 8,30.
Tobias vela ha frukost då så det var bara att kliva upp.
Dennis gick en sväng till Sanna men kom hem när hon skulle äta lunch.
Innan våran lunch ringde Tobias en klasskompis och frågade om han och hans lillebror,som går på en annan avdelning,men på Dennis dagis,vela följa med på Mulle Meck.
Det vela dom så klart.Deras lillebror var dålig i feber så vi åkte och hämtade dom vid 1.
Sara mötte upp oss på Mulle.Lekte och stod i tills klockan blev nästan fyra.
Drack en festis och åt lite godis mitti.
När vi skjutsade hem dom fick vi fika där.
Kom hem vid 5.
Tog det lungt en stund,sedan var det mat.
Tog reda på tvätt och städade toa.
Ja,det var det jag skrivit ungefär....
Visst ja,Göran ser ut att ha ögoninflamation.
Ringde rådgivningen och hörde och eftersom han dragits med det i ca 2 veckor vela dom att han skulle komma på dagjouren i morron,för att kolla upp ögonen.
Skrev även att klockan inte var så mycket men det har han ju blivit nu.....
Ska ju jobba 4 dagar med ordentliga skift så det var väl dax att sova nu.
Sedan ska jag ha tupperware party med Marlene på måndag den 8 och den som läser är välkommen att höra av sej och komma på det!!
Ja,det var det hela tror jag.
Ska kolla om det funkar nu då annars så är det defenitivt natti!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Har du oxå råkat ut för det nu..man sliter ju nästan sitt hår ju när allt försvinner.Grrrrr
Nu försvinner vi från Hudik hela helgen jag å sönerna..åker på mini semester till Uppsala me tåg i morgon. Ska ju på globen på lördag å se på Disney on ice...
Berättar mer i bloggen när jag kommer hem igen..
Kramis

2007-01-04 @ 22:16:22
Postat av: jenny

Hej! ledig idag, sitter vid datan å äter frukost. kl är snart 13 men jag har ju vänt på dygnet efter nattjobb. Ska jobba natt i helgen med så det finns ju ingen anledning att vända tillb! Går lite å väntar på galna kräksjukan som vi kallar calici. Stängd avd på jobbet å flera i personalen har insjuknat.... BLÄ! Krama små älsklingarna!

2007-01-05 @ 12:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0