Fartig onsdag...

Ja,då har vår lediga onsdag gått då...
Började starkt med tvätt efter att vi gått med Tobias till taxin.
Dennis frågar alltid efter sitt dagis när Tobias åker till skolan.
Ringde och frågade om det var jympa för det vill dom att han kommer på och jag har sagt nej hittills.
Så vi åkte in till dagis så han var där till 9,30.
Träffade Göran,först hos Ica där en ugn kom in.
Sedan for vi och kollade ut bågar till Görans nya glasögon.
For sedan på en speciell affär och handlade till en speciell liten tös
som snart fyller år.Byxmyndig var det visst..........
Sedan var det slut på jympa så det var bara att åka och hämta Dennis.
For hem och åt.
Dennis vela baka en sockerkaka,så då gjorde vi det.
Lagomt klar när vi skulle gå och hämta Tobias.
Provade den och sedan tog vi ner granen.
Tomten från verandan åkte ner oxå.
Dennis vela vara ute med Alexander,men det var tokigt att jag inte satt på honom galonisar.....
Han kom in 2 ggr med blöta fötter och ganska torr jacka och byxor.
For till stan och lämnade dom på Görans jobb för jag skulle på möte kl4 hos Ulla.
Det gick runt i huvet när det mötet var över.Det finns så mycket att diskutera.
Kom hem vid 7.Nattmacka och sedan i säng.
Ja det var min dag det.
I morron jobbar jag 12-22.
Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0