Dax då...

Ja,det kanske är dax att berätta hur det låg till med utmaningen.

Först vill jag tacka för alla kommentarer!!
Det har varit jättekul att kolla dom.

Bott på en segelbåt i Florida var ju faktiskt riktigt sant.

När jag var på väg att fara i från Usa och Chicago,

fick jag och 2 tjejer till förfrågan att fortsätta ner dit och vara där 2 månader.

24 timmar på Grey hound buss tog det ner.

Vi blev inkvarterade på familjens segelbåt.
Jag hann med att fira min 24-års dag där oxå.
Använder fortfarande skinnryggsäcken jag fick då.
Då var dom vi var med från början där i Florida.
Vi var i Ft Louderdale på festival.
Tog även bilen ner till Key West,och kollade runt lite.

Avslutade hela den trippen med att åka på delfinsafari,

men det var inte så många delfiner som vela vara med oss då tyvärr,

men nån såg vi.

Dagen efter for jag hem till Sverige,

lite konstigt var det att åka från sol och bad till november hemma och snö.


Tatuerade gjorde jag på vår lilla semester där nere.

Vi var 6 st som satte oss i bilen och for mot Vita bergen,på tält semester.......

Alla i bilen var intresserade av att shoppa utom jag då.

Det fanns massor av dessa outlet stores,där man kan köpa märkes kläder billigare.

Jag slog på revolten och gick till en tatuerare istället....


Men spelat bort pengar i Las Vegas har jag aldrig gjort för jag har inte varit där.

Var som jag skrev bara på östkusten och Vegas ligger väl lite mera på västkusten.


Karlarna i New York var faktiskt sant.

Vi var inte långt därifrån på en festival och sålde mat,

när vi fick tillåtelse att fara dit över en natt.

Vi var samma gäng som var till Florida sedan.

Höll på att sova bort hela kvällen men kom ut när kl var väl 00 eller nått.

Hittade en ute servering där dessa karlar var.

Följde med dom hem sedan och det gick väl bra,

men hade kunnat sluta mycket illa inser vi ju nu.

Dagen efter när vi skulle besöka Frihetsguddinnan så kom vi inte upp.......
i Frihetsgudinnan alltså,det var jättelång kö,och vi mådde ju inte så bra....

Innan vi satte oss på bussen hem så var vi upp i ett av dom 2 tornen som nu har rasat.

World Trade Center.


Tappat en lins har jag gjort när vi var i St Louis.

Eller om jag hade ögoninflamation kanske det var.

Jag såg inte så bra ivarje fall så jag fick stanna på hotellet och tvätta åt dom andra.....


Ja det var lite av vad jag gjorde i USA -95.

Hade jag haft min gamla dator hade jag kunnat scanna 

och ni hade fått sett lite kort men det funkar ju inte på denna dator......


Kommentarer
Postat av: Anna..

Äntligen.. Både svar å kort.. Det här är ju min sociala länk.. Utan hem tele 8 dar.. Abstinens.. Gissade ju rätt till sist på utmaningen.. Himla kul! Men Sundsvall då? (lite vill ha mer..) Pencilin. Halsfluss!!!! Hört det någon gång.. Puss å ha en bra da.. In å kolla Ps blogg..

2007-01-22 @ 10:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0