Roligt.

Vad roligt det är när man kommer in här och ser att man har många kommentarer.
Först går man igenom vilka man tror har skrivit och sedan kollar man.
Alltid lika spännande.
Idag har det varit matbjudning sedan hade vi möte på jobbet fast vi var på Hälsobrunn.
Det var ett bra ställe att vara på.
Givade möte fast inte vad vi trodde.
Underbara Sara var barnvakt för Göran skulle på hockey han oxå samtidigt.
Mitt möte drog ut på tiden så jag hann inte tacka henne och Ica innan
dom åkte hem,men tack så himmla mycket.
Hoppas knallhattarna var snälla.
Ett tag så var det lite trixit med barnvakter men nu vill killarna själva
ringa Sara och Ica och vill att dom ska komma och busa oxå.
Nej natti nu.Till 22 i morron.
Hoppas på mindre snö.

Kommentarer
Postat av: Sara

Knallhattarna var så snälla så, dom är väl aldrig dumma? :) gårdagen gick kanon, dock gjorde tobias illa kinden som ni kanske märkte idag? han slog kinden i kistan utifall ni undrar men det gick rätt bra tror jag.
Ser framemot nästa samtal. :)
kramis!

2007-02-22 @ 12:52:37
Postat av: jenny

hej! :)
Såg att du anm på att det inte var kommentarer skrivna på ett inlägg! Jag tycker du får mångar kommentarer! Du skriver så mycket att man inte har en chans att hinna med att skriva! Det betyder ju inte att man inte kollar och tycker det är roligt dock! :) Jag kommer inte ihåg när ni skulle komma ner, när var det? Jag börjar skolan den 5 mars å sen är jag dagtid i skolan i 6 veckor! Kram!

2007-02-23 @ 14:32:10
Postat av: jenny

PS jag är avundsjuk på Sara som får samtal om barnvakt, det skulle vara mysigt med timmars-vakt! Ni får helt enkelt flytta ner till stockholm! Ja? Kram!

2007-02-23 @ 14:34:20
Postat av: jana

Hej Jenny.
Det var to-fre 22-23mars.
Kommer ner vid 9.30 och knferansen börjar 10.30.
Slutar på fredag vid 15.
Enklare om du flyttar hit va??
Kramisar jana

2007-02-23 @ 18:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0