Passar på.

Vill i dag på alla hjärtans dagen skicka en
hälsning till världens bästa dagis.
Där har vi blivit så väl emottagna.
Och killarna har trivts så bra.
Där är vi alltid välkommna.
Idag bad dom att Dennis skulle få stanna och äta
för att det inte var så många barn där idag.
Dom vill ju att han ska komma på jympa på
onsdagar ,men jag är ledig så det har inte blivit så många vi varit på.
Men idag blev det lite längre än dom 2 timmar som det är skrivet.
Vi har ju lite erfarenhet av dagis avdelningar oxå.
Tobias började uppe på Håsta när det var dax
för första inskolningen.
Sedan när Dennis kom fick vi plats på Björken.
Ny inskolning,men när det var dax för Dennis så
fick han komma på Björnen och Björkbergs förskola.
Där trivdes vi från början så jag tog och flyttade över Tobias oxå.
Och det har jag aldrig ångrat.
Nu har Tobias gått vidare till förskoleklass och man märker hur
bra och lungnt det var på dagis och hur väl allt fungerar där.
Det är mycket rörigare och styrigare på skolan.
Förskole klassen är inhyst i fritids lokaler vilket inte är så bra tycker jag .
För där våra barn ska försöka lära sej saker kommer sedan stora
barn och slänger kläder och är bråkiga emmellanåt.
Det för mej som minst skulle kännas otryggt.
Här är lite bilder från en samling på dagis

124276-203

Lena håller mycket på med teckenspråk.
Gissa om förvånade vi blev när killarna började använda det hemma.
Nu har det avtagit men jag blev intresserad,funderar på en kurs.....

124276-202124276-204

Vill tacka fröknarna som tar emot oss med sån värme och omtanke för mina barn,
dom bryr sej om Tobias lika mycket fast han slutat oxå.
Stor bukett till er!!
Kramar i massor från en oerhört tacksam mamma.
Ska nu hämta stora killen på skolan för att sedan åka på
dagis och fika.Föräldra fika har dom ibland,som idag.
Bara det du....

Kommentarer
Postat av: Angel

MMS:et kom aldrig fram... fick ett tomt... :(

2007-02-14 @ 18:01:36
Postat av: Hanna

Jag har fått ett fint mms!

2007-02-14 @ 18:16:02
Postat av: Petra

Tackar för mms jag oxå...å hoppas att ni åtminstonde haft en trevlig alla hjärtans dag då :)
ja är ju dock glad för att jag slapp ta emot en massa blomsterbud iår i kassan som inte va till mig..för det har jag fått gjort alla andra år..
kramis Petra..

2007-02-14 @ 20:22:13
Postat av: Angel

Fick MMS:et senare under dagen... runt halv åtta :) SNygga grabbar!

2007-02-14 @ 20:48:45
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Maria

Hej igen!
Vilken härlig förskola det verkar vara. Min son skall snart byta dagis, vi har flyttat och nu har det blivit en plats ledig nära oss.

Känner mig lite orolig för hur det ska bli, men det är ju ändå viktigt att han får kompisar i det nya området.
/M

2007-02-15 @ 12:35:33
URL: http://mammy.blogg.se
Postat av: jenny

Hej!
har inte fått MMSet, det går inte att skicka bilder hit! Skulle få det på telia men då har det inte gått fram! Ser kanske bliderna hær ist? Om du går in på telia.se/visaMMS och anger mitt tel nr och tamvm8 så får du se Anton och Dolly. Dolly; først levande sen "el morto"... C hade tagit henne t vet, ca i magen... Buuhuuuhhuuuuuu..... Om jag ær ledig i Mars kan væl T bo hos mej øver natten och du på hotell? Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! :) Kan vi gå på bio, mysa bara han å jag?! Ja!!!!

2007-02-15 @ 17:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0