Måndag den 12 feb-07

Ja,det är idag det.
Har väl jobbat på som vanligt fast ledig förstås.
Dennis och jag gick ut efter förmiddags fikat.
Tobias var hemma idag för han hade fortfarande läskig hosta.
Men han vela inte följa och det var bara bra att han var inne tyckte jag.
Dels har han aldrig varit inne själv och då kunde
Dennis låna hans skidor och åka med mej!!
Så vi tog en liten runda på täckten bakom vårt hus.
Göran körde nått varv där med skotern igår som vi åkte i.
Sedan for vi till stan,jag skulle på massage och killarna fick
sällskap av Sara på Mulle Meck.
Där träffade vi fler föräldrar som var hemma med
sina barn för dom var hostiga.
For hem och Göran kom sedan.
Åt och när jag skulle iväg och träna
ringde Görans jour telefon.
Han kom hem när killarna somnat.
Nu ligger han och jag ska krypa ner oxå.
Natti,natti!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Marie

Nu har jag maratonläst din Blogg! Har inte varit inne på ett tag så det blev sträckläsning :-) TRist att förkylningarna sitter i sig :-( Men du, det är inte så fasligt långt till våren! Kraaam Marie

2007-02-13 @ 07:37:55
Postat av: Maria

Hej hej!

Hittade hit via Annas blogg. Jättemysig blogg du har och designen med hjärtan passar ju extra bra idag.

Tänk så många barn som har hosta nu... Jag har en liten kille som hostat till och från i några veckor nu.

Ha en bra alla hjärtans dag!
/M

2007-02-14 @ 08:51:10
URL: http://mammy.blogg.se
Postat av: jana

Hej Maria.
Välkommen till min blogg.
Kul med folk som SKRIVER KOMMENTARER när dom kollar!!
/Jana

2007-02-14 @ 14:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0