Efter alla hjärtansdan.

Killarna fick en varsinn rosa tröja dagen till ära.
Tyvärr så ville inte 6-åringen Tobias ha en rosa på sej.
Men 4-åringen Dennis satte glatt på sej den.
Det var många som anmärkte på den och tyckte han passade
 jättebra i rosa,att det framhävde hans färger ännu mera.
Och det höll ju jag med om!!

124276-207

Gossedjur hör ju till oxå att få när det är
alla hjärtansdag.Hittade dessa charmvovvar på jobbet.
Dennis har den fortfarande med överallt och hittar han den inte
så gråter han tills den kommer fram.
Även pokkemon kort går han omkring med hela tiden och
är det nån som försvunnit så rasar hans värld.
Även nya strumpor passade jag på att köpa till dom.
När killarna bjudit Sara på mat,för hon skulle vara barnvakt för
jag skulle på möte och Göran på hockey,
så hade dom choklad hjärtan till efterrätt.
Göran fick ju kalsoner han och jag hade en
orkide på bordet när jag kom hem.
På Görans jobb frågade dom om han var med i tidningen som vanligt men det var han
inte och  inte heller hade jag skickat nått kort.Skickade lite mms ist.
Killarna fick ett varsitt kort från mormor och morfar så det var väl bara tur att
inte jag slängde ut nå pengar på frimärken då. 

124276-206

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja vovvarna va jätte söta...
Å håller faktiskt med dom övriga,
Dennis passar mycket bra i rosa faktiskt...

2007-02-20 @ 18:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0