Lugn morron.

Idag var det samma visa igen,killarna sov när jag sent om sider kom upp.
Kröp även idag upp med Tobias men fick då höra från Dennis att jag var ju uppe hos Tobias igår oxå.
Så då var det bara att klättra till Dennis ist.
Förklarade för honom att jag tänkte komma upp till honom med idag,
för i dag ska ju han med på dagis igår var han och jag hemma hela dagen.
Oh, vad fint det blev här hemma igår!!
När jag låg och hade golvpolisch på köksgolvet funderade jag på vad jag skulle
göra ½ timmen det skulle torka.
Kom då på att vi skulle ju ha möte hos Ulla.
Och inte hade jag skrivit ihop protokollet sedan förra gången,
och det var en timme kvar till vi skulle träffas......
Ringde Göran så han kom hem en stund tidigare och jag tog "fetmessan" till stan.
Mötet tog inte så lång tid,på väg hem svängde jag in på ridskolan.

Gissa om fröken Casablanca var gossasjuk????!!!!!
Hon tryckte sej mot gallret så jag trodde matskålen skulle gå sönder.
Stod och kliade henne en stund.
Det var en grupp som kom upp och dom tog hand om sina hästa.
Det var en tjej som jag kände igen, så vi pratade lite.
Ska ju på julbord på söndag så det blir inte nån mera ridning för mej i år....snyft.

Var upp till Collorado innan lunch Dennis och jag oxå, vi hade morötter med oss.
Han vet nog nu att vi har nått med oss.
Collo är så duktig med Dennis, tar det jätteförsiktigt när han äter ur hans hand.
Vi fick klappa honom då.
Annars går han undan när man försöker klappa honom.
Jag ramlade på väg därifrån, det var is under snön
som kom på morronen som hade blivit blöt snö.

Ja, det var gårdagen det.
Idag jobbar jag till 17 och sedan ska jag handla innan jag far hem.
Göran sak på Folkan med sitt jobb och kolla på Östen.
Killarna har luciaträning på Lingarögården kl 17,30 som dom ska på.
Söndagen den 16 dec kl 15 är det lucia där, så boka in och kom då!!
Det blir inte marknad som i fjol utan vi ska bjuda på glögg och pepparkaka
före och sedan blir det kaffe och saffranssockerkaka.

Dax för en soppa nu när kl är 8!!
Härligt jag är hungrig.
Ska väga mej vid 10 när jag lämnat Dennis.
Håll tummarna!
Och tack till er som skrev komentarer förra inlägget!!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0