Kortis...blev det inte.....

Har satt upp julgardinerna i vardagsrummet nu,
samtidigt som jag hjäpte Sara med julklappar och
sedan bakade Dennis och jag muffins.
Anna ringde och hon och Wille kommer ut snart.
Göran pratade med Jörgen igår och han skulle komma ut idag oxå.

Så går mitt liv tror jag i ett.
Men Göran ska på hockey sedan och då får jag vara själv nån timme.
Återhämtning är jag bra på!!
Men skulle absolut inte vilja byta bort nått alls i mitt liv.
Allt är lite för bra faktiskt.

Igår fick vi reda på att vi vunnit en tävling på jobbet!
En av partnerskaps tävlingarna.
15,000 kr till personalkassan blev det för vi
var ensam vinnare i hela Sverige!!
Så nu spekuleras det om vi inte skulle ta oss till
Stocholm för en övernattning och show av nått slag.
Det var jättekul att vinna en tävling även i år.
-05 vann vi alla 4 men då var det regionsvis.

I helgen har jag jobbat förmiddagar.
7,45-15 båda dagarna.
På lördagen var det läskigt mycket folk.
När jag kom hem så ropade jag på Tobias för han
skulle ställa upp sina skor men då var han inte hemma.
Han hade följt med en klasskompis hem efter att
dom hade varit på Dennis dagis och pysslat.
Gjorde mat och sedan åkte jag till stan och hämtade Tobias.
Göran ringde och skulle ut på jour,
fast han inte hade jour....
Dennis var hos Sanna och kunde vara där,
så vi for en jättesnabbis till Erika och Sara.
Där var det fullt hus.
Jörgen,Angelica,Gustav och Stefan var där och åt.
Vi for hemmåt och Dennis kom hem efter en stund,
likaså Göran.

På söndagen lyckades jag sova över, vaknade kl 06,59 och skulle åka 07,00.
Men jag var på jobbet samtidigt som Agda kom ändå!!
Jobbade på som små galningar.
Gasade hem vid 14 och sedan var det 180 knyck här hemma.
Vi hade bord på Cafe´Måsen kl 15.
Maria bjöd på julbord där.
Superbra var det och gott!!!!!!!!!!
Firade Kenneth hos dom sedan.
Hemma vid 19.

På måndagen hade vi tid för 5-års kontroll för Dennis.
Vad jag hade missat att kolla var ju
att han skulle få en spruta oxå.
Men han var så duktig och det var inte nått problem alls.
Vägde 24 kg och var 117 cm lång.
Lycklig över märket han fick sedan förståss.
Var en sväng på Lindex och kollade kläder till jul och Dennis.
Lade undan lite för dan efter var det 25% rabatt.
Åkte till Sara och lunchade.
Lämnade Dennis där och hämtade Tobias och
var på Lindex med honom oxå.
Så nu blir dom så stiliga så!!
Hämtade ut kläderna igår när jag slutade.
Hittade en fin blus till mej med.....
Göran vela ha nått han med så jag får väl ta en sväng till då!

Tränade på lucia på Lingarögården igår.
Det är ju dax på söndag kl 15.

Ja,nu är vi här och det har jag ju skrivit vad vi har gjort idag, och ska göra.
Så, hej så länge då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0