Fredags morron.

Har fått för mej att skriva inlägg på morgonen....?
Tobias har just gått till bussen och
Dennis har en lugnstund innan det bär av till dagis vid 8,30.
Jag ska strax göra mej i ordning oxå.
Igår jobbade jag bara tills strax efter 17.
For ut till Lingarögården för det var lucia träning där.
Kom när allt var klart så det var bara att ta Tobias med hem,
för Dennis fick åka med Sanna.
Slutade ju tidigare för Göran skulle på folkan och showen 
jag var på i lördags med mitt jobb.
Men han hade sån tandvärk så han hade varit till tandläkaren akut.
Höll på att få nån visdomstand trodde han och under en liten
tandköttsbit hade det kommit in nått och blivit infekterat.
Hade fått nån specialtandborste och nått munskölj,så det värsta hade släppt.
Tog ett par alvedoner oxå,+att killarna åkte på luciaträning hjälpte väl.
så när vi kom hen mötte vi en väldigt stilig man!!
I kavaj,hör och häpna!!!
Jeans och finskjorta, han var så stilig att jag
måsta hångla upp honom i trappen innan han for!!!!!!!!!!!
Mysigt.

Var ju å vägde mej i går hos Jaana.
Vågen stannade på 80,6.
Så jag har bara 2 kg till -30.
Jag är jättenöjd.
Och andra med mej har jag märkt!!!

Men i kväll får jag äta 100 gr protein och jag tror det blir räkor!!
I morron 100 gr protein och en sallad.
Och på söndag är det julbord i Stocka på Måsen.
Men jag ska bara ta det som jag är riktigt sugen på!!Ja,jag vet!
Ska fira svärfar oxå,lite tidigt i år,han fyller den 22 men då
är vi mitt i jobbar helg för många och sedan kommer ju julen varje år den 24.........

Ja det var det tror jag.
Men ha det så bra för det ska jag.
Vi får besök av högsta hönset idag vi,
om vi har tur för hans rutt var lite märklig.
Skulle ha kommit hur många gånger som hellst men ställt in??

Sköt om er för det gör jag !
Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Sara

"måsta hångla upp han". men nu å jana. :D haha. min kusin är såå stilig jämt han. vi är ju släkt. ;) hihi. ha en kanon helg så ses vi på söndag! kramaaar

2007-12-07 @ 14:51:21
Postat av: Hanna

ja herreminje!! Hångel ute på trappen!!! Ja jag säger då det:-)Min gissning är att du kommer få se älsklingen i kavaj fler gånger!:-)

2007-12-07 @ 15:55:54
Postat av: Petra

Hallojsan!
Tänkte bara påminna om att du ska gå in på bilddagboken.se för att hålla koll på va jag gör om dagarna. Heter petraw73 där...Skriver ju inte så ofta på denna blogg längre,men nästan varje dag (i efterhand) på bilddagboken i stället.
Jobba inte ihjäl dig nu fram till jul,även om jag vet att det är lätt me det yrke som du å jag har...
Själv så jobbade jag först 10-15,30 å sen 18-24 i torsdags,sen upp å jobba 7-15 på fredag...
Så det va skönt med ledig helg :)
Kramis.

2007-12-09 @ 18:23:41
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0