En god julvecka!!

Hallojsann.
Vi har haft en bra julvecka vi.
Ledig måndag och onsdag och jobbat rumpan av mej to,fre och idag.
I morron har jag till kl 15.
Har fixat så jag ska kunna stämpla ut nån min efter 15.
Annars är det alltid så att dom som börjar 15 inte kommer in förrän långt efter 15
och jag som ska gå hem 15 inte kommer hem förrän långt efter 15,30.
Det tycker jag är lite taskigt eftersom man jobbat hela förmiddagen och hela dan före.

Men nu ska jag visa några kort Dennis och jag
tog i torsdags innan han skulle på dagis och träffa tomten!!

image668

Här är go´fisen med stiliga kläderna för tomten skulle komma!!!

image669

Och jag fick oxå vara med på blid med honom.
Tobias skulle oxå ha avslutning på skolan,
men han skulle inte ha några speciella kläder han.
Dennis kommer nog bli en liten klädsnobb han.

Nej,nu är det natti.
Ska ha lillajulafton med Bredagatan i morron när jag kommit hem.
Skulle bjuda på fika bara men nu så sade Göran att han kunde göra en gratäng
och jag gjorde ju kött i veckan så det blir mat nu ist.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Angel

Vi ser fram emot imorgon!

2007-12-22 @ 22:40:03
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Anna..

GO FORTSÄTTNING.. Eller gott nytt år man kanske säge nu... Hos bror å kan kolla blogg å mail.. Äte gott. Efter rätten kvar.. Ostkaka tror ja. Puss A..

2007-12-27 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0