2008.

Gott nytt 2008
önskas alla blogg läsare!!

image700

Hade en kompis hemma till killarna som knäppte på oss nu på morronen.
Hoppas ni får en trevlig natt med massor av roligt.
Om det är som vanligt här så står jag själv vid förnstet vid tolvslaget och kollar på grannarnas fyrverkeri.
Göran sover i fotöljen så han är nära i varjefall.
Killarna sov till 8 i morse men jag är tveksam till att dom orkar vara vaken till tolvslaget.
Vad jag önskar av 2008:
Att alla får vara friska.
Det är väl det mest väsentliga.
Sedan en slant i plånboken är ju aldrig fel.
Att jag ska klara målet med min vikt är redan bestämt till slutet av februari.
Klarar jag inte det är det slut ridet har jag sagt mej själv.
Sedan ska jag jobba mera med killarna.
Dom börjar bli lite för bortskämda.
Så lite hårdare ska jag bli på dom med tanke på mat och påklädning.

Ha det så himmla bra nu så hörs vi säkert nästa år!!

Kramar från Jana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0