Inför helgen.

Ja,vad sak jag skriva om det då??

Ska ju jobba mellan 9,45-20,45 i morron så det är väl inte så upplyftande.
Men kanske det blir lite gjort då eller?

Jobbar sön fm med en som jag inte jobbat det med nångång
och det kan vara lite jobbigt ,när man inte vet sina platser.
Men jag har turen att vara i charken då och det har jag lite koll på ivarjefall.

Kom på (IGEN) idag när jag lämnat Dennis att det är ju inventering på måndag.
Har förträngt det i den milda grad att chefen hade ett långt utlägg
om att inventering hade det varit denna månad i "urminnestider".
Så då jobbar jag till 14.Det ska väl gå,fast jag kommer vara riktigt trött då.

I morse blev det inte nån sovmorron heller,förra terminen hade ju inte
Tobias skola på fredagar,så då gick han på fritids på fredagar och då var det
ju tiderna som jag hade på jobbet som gällde.
Då sov vi en timme längre och åkte vid 9.

Nu ska han gå 8-13,20 om dagarna och då lär han åka buss varje dag.
När vi fått iväg honom idag for vi till stan efter 8.

Köpte glass till Dennis dagis fika.
Dom skulle ha kalas för honom idag,
och dom hade kalas igår oxå för en tjej,då åt dom tårta,
så det var ju bra att jag bara behövde köpa glass tyckte jag!!

Igår när jag skulle lämna Dennis började han gråta.
Alldeles hysteriskt och vela inte vara kvar.
Jag blev så bestört att jag inte visste vad jag skulle göra.
Mina tårar kom oxå och det såg barnen som funderade vad som hänt.
Efter ca 15 min så gick han med på att gå till Lenas knä,
men tårarna var fortfarande där när jag vinkade.
Ringde när jag kom på stan och då var det bra.

I morse frågade barnen om jag fortfarande var ledsen och varför jag varit det.

Nu har killarna knytit sej och Göran är ute på jour uppdrag fast han inte har jour.
Ska kolla tv och sedan läsa tidningen jag köpte idag.

Go natt på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

men lilla vännen då, till och med jag blev lite rörd när jag läste.

2007-09-04 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0