Fredagen är här.

Och med den den sista veckan ledigt är slut.
Men vi har ju redan börjat planera vad jag/vi ska göra :

fr-sö är vi barnfria.(lö fyller Göran 35år och vi firar 8 år som gifta)

må-ti v34 ridskola för mej.

to-to v34-35 Göran jour(så då blev det inte båt på lyskvällen iaf inte till Vitön,tyvärr Petra)

må v35 börjar Tobias i ettan!!!!

ons v 38 ska jag till Gävle på info konferans

V42 ska jag på kurs i Gävle igen.

V43 lördag är det Ladies Night i Sundsvall som jag vill gå på.

30 okt fyller jag,på min jobbar dag...

Sön 4 nov fyller Tobias 7 år!!

to 8 nov åker vi till Stockholm HELA familjen för att gå på Monster Jam på lördagen.

Sedan är det bara att vänta på julen.

Och av erfarenhet så går det väldigt fort på höst kanten.
Ska även försöka gå ner mina kilon tills nångång i nov.
Riktig ridskola vill jag oxå gå beroende på hur det går till veckan.

Eftersom vi är barnfria i helgen,Erika ska ha dom tills söndag,
så skulle vi ju vilja åka lite båt men det ser inte så ut för det blåser på utav bara tusan.
Men nått kan vi säkert hitta på...
Anna ska hämta oss idag,för Göran tog min bil i morse för hans gick så dåligt.
Och jag måste ju till stan i dag...?!
Lämnar killarna på väg hem igen då.
ja.....vad ska ja skriva nu då??
Inte nått kanske så jag säger väl hej då!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Klart du ska gå på ridskola =)Själv ska man tävla dressyr nästa helg, lite pirrigt är det...

2007-08-17 @ 15:59:36
URL: http://livetpalandet.blogg.se
Postat av: Petra

Va synd att ni inte kunde komma nästa helg,det hade varit trevligt..men vi tar nya tag mot nästa år i stället då :)
Ja,usch ja. det kommer att gå så attans fort nu,så är det jul å nyår snart igen...
Jag är oxå sugen på att gå på Ladys nights..men va kostar det å vilken tid,vart å vilket datum va de nu då?

2007-08-18 @ 08:36:20
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0