Torsdag natt snart.

Ja,då har jag kommit hem och tittat på datorn en stund nu.
Dennis kom upp när jag kom hem,han hade kissat litelite grann i sängen.

Vad har hänt sedan sist??!!
I tisdags var jag iväg efter jobbet och skrev in mej på Cambridge kuren.
Så när jag kom hem åts det en väldans massor,chokladpudding och en stor kvälls fika.
Det går ut på soppor cambridge kuren.
Görans moster har ätit den och blevit jättefin.
Så jag började på onsdags morronen då.
Skulle ju jobba då för det är partnerskapskampanj och
matbjudningar på både onsdag och fredag.
Så jag ska jobba två onsdagar och ledig på helgen v:17.


När vi är på väg till stan på tisdagen och kommer mot Östanbräcks vägen står det en polis där.
Han stannar bilen framför mej och visar att även jag ska stanna.
Jag tar fram mitt körkort,så när han kommer till mej säger han-Ja,du kan detta du.
Men jag måste förklara att det är första gången
jag blivit stoppad,men jag har ju sett att man ska visa körkortet.
Killarna var så tysta i bak att jag måste kolla så dom var kvar.
Smsade Göran sedan och sade att dom stod där.
Fick till svar:Hur dyrt blev det?
Va,taskigt va!!


Till saken hör att dan efter så stod dom en bit bort på Östanbräcks vägen.
Då ringde jag och sade att nu var dom där igen.
Då trodde han verkligen att jag åkt dit!!!!!!!!

När jag kom på jobbet på onsdagen så provade jag mina byxor som
jag fick när vi fick nya kläder och dom var för småa då,men nu kunde jag ha dom!!
Det var ett tecken på att min träning gav resultat.

Nu är jag riktigt trött,sova nu.
I morron är det matbjudning igen och sedan ledig helg+måndag!!

Ha det så gott!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha snällt svarat av göran, haha. :) kul att träningen gett något så man blir mer motiverad. vi ses! kramis

2007-04-21 @ 15:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0