Tack så mycket!!


Den här fina vasen med tulpaner i och till fick jag på Handels årsmöte.
Som tack för det gångna året som jag varit med i deras styrelse.
Även en ros fick jag så klart.
Det var ju nära att jag inite kunde åka,men jag hoppade över styrelsemötet som var redan kl 2.
Tog tåget ner kl 3 och då kunde Göran ha Dennis som var pigg på fm men blev dålig på em.
Det var ju då han sov 14 timmar som jag skrivit om många gånger nu........
Det blev uppmärksammat på tågstationen när jag kom med den buketten tulpaner
och ett paket som var jätte fint och en ros.

124276-303

På kortet var det en hälsning från alla i styrelsen.
Det blev en vakant plats nu i styrelsen för det fanns inte nån som var intresserad.
Som tur var är det i suppleang posten.
Lite konstigt blir det att inte vara med.
Men jag ska ju läsa mera om facket på kurserna som dom ordnar.
Så jag får nog min lilla dos ändå!!

Kommentarer
Postat av: jenny

vilka fina bilder det var från påsken;). Å vad skönt att Dempa har blivit frisk! Fyller MosterIrene på onsdag?! Kram.

2007-04-16 @ 19:28:57
Postat av: Sara

heej, va kul med uppskattning! :)

2007-04-16 @ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0