Sjukling.

Hejsannhopp.
Ja, så då var Dennis sjuk då.
Igen känns det som,fast det är sedan i januari som jag senast var hemma.
Han har sovit sej igenom 2 dagar och jag har nog sovit lika mycket jag tror jag.
Var på hälso centralen i tisdags och fick host medicin.
Men han var i sånt dåligt skick att han bara kräktes när han fick nått isej.
Tillslut fick jag ge honom en supp i rumpan och då blev
det lungnare och han fick behålla det havla kexet han ätit.
Igår lyckades jag få i honom 5 skedar soppa med nudlar och en isglass till efterrätt.
Då fick han styrkan tillbaka och ögonen fick gnistan tillbaka oxå.
Var ut och lekte lite smått på em.Åt faktiskt kvällsmat.
Men snorig och fortfarande den läskiga hostan,febern är kvar men
den går att sänka med alvedon,som det inte gick tidigare.
Skulle ju ha skrivit om påsken men det får bli i bilder med lite text till.
Kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jasså vi har sjukliga barn båda två..fast min är ju hos Kjell då,så jag ska hämta upp honom i morgon efter jobbet..Har båda sönerna hos mig i helgen,sen ska dom till Kjell igen.. För mån-ons är ju jag i Tallinn :) längtar,längtar....

2007-04-12 @ 19:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0