Nähä...

När ska bloggen bli som den var??
Den vill inte på kvällen,kan det vara så att det är så många inne då att det tar tid??


Nu är vi inne på påskveckan.
Jobbade hela helgen så jag är lite mör just nu.
Hade inventering idag och den "slapp" jag tack vare 11 timmars regeln.
Började kl 8 och fick då ta kassan som tydligen ingen annan vela ta.
Satt där till kl blev 11 och jag skulle gå hem.
Men tydligen hade dom inte fått nått vidare till fika ändå så
det gjorde inte nått att jag inte fick det heller.
Hämtade Dennis som Göran följt till tandläkarn.
Lunchade och hämtade Tobias innan vi for ut till Njutånger och Mia.
Städade ju igenom Dennis gaderob igår och då så blev det 3 sopsäckar med kläder.
Gav dom till hennes Rasmus.
Killarna lekte av bara tusan där.
For hem så vi var hemma vid 4.
Skulle fixa på min nystädade veranda men gadinerna jag köpt
passade inte riktigt så det blev inte nå kul.
Åt sedan tog jag en promenad fram till vägen.

Ja det var det en stund då.
Jobbar tisdag & torsdag.Sedan är jag ledig fre-mån.
Lördag låter det som om det blir utgång med Anna och hennes kompisar.
Ser fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej. kul med utgång, vi kanske ses. :)

2007-04-02 @ 20:57:39
Postat av: sara

det va från miiiig. :)

2007-04-02 @ 21:12:31
Postat av: Angel

Hinner vi ses i helgen?

2007-04-03 @ 08:37:13
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Petra

Nu har jag gått å blivit sjuk oxå,så här blir det absolut ingen utgång i helgen tyvärr..
Men lova att vi tar en sväng innan sommaren är över...

2007-04-04 @ 16:16:55
Postat av: jana

Petra!!
Sommaren har inte kommit än,har vi så dålig kontakt tycker du??Vi ska ju på kurser tillsammans oxå ju....
Kramis Jana

2007-04-04 @ 20:55:47
Postat av: Petra

Nä vi ska ju tyvärr inte på nå fler kurser tillsammans...för i fortsättningen är det bara Eva som är ordförande som får åka :(
Ja men jag vet ju att både du å jag är ju lika upptagen,så säger vi att vi ska ta en öl innan sommaren är slut,så har vi ju några veckor att välja på *S*
kramis.

2007-04-05 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0