Måndags fm.

Ja,måndag alltså idag.
Vaknade ganska utvilad faktiskt.
Det blev en tidig kväll,vi var trötta.
Göran tog två brus när han lade sej för han hade så ont i huvet.
Hade gjort iordning kläder till killarna så jag visste att det inte skulle bli nått problem på morronen och frukosten brukar gå bra.
Så det första som blev var Dennis som vela cykla till Tobias buss men inte hittade hjälmen,
och då får man inte cykla och det vela ju han.
Vi har donat på här hemma nu.
Gjort lite jobb på datorn och då försvinner tiden.
Ringde mamma men hon var hemma och riktigt förkyld.
Krya på dej mamma!!
Försökte få Dennis att rita nått att skicka men han vela
jag skulle rita och det är nog inte lika uppskattat....eller??image315

Här blev det en bild på lillkillen på hans 6 månades kort.
Härligt kort tycker jag.Han sitter på en blöja,för hon som fota sade att det brukar
hända olyckor när dom sitter i den och det gjorde det så klart.....
image316
Här kom ett litet kollage på stor killen.
Här är han inte halvåret heller.
Han var ju allergisk mot både ägg,vetemjöl och mjölk tills han var 2 år.
Därav eksemen och det röda.
MMM vad härliga dom är och var!!!
Ibland undrar man var tiden tog vägen??
Försökte få in en bild på dom tillsammans på Dennis 1 års dag men det ville sej inte.
Enda anledningen att jag får in dessa är ju att jag hade dom kvar i datorn.
Den nya datorn kan man ju inte gör sånt nå mera.
Så håll till godo med dessa.

Kramar.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hur klarar du av att baka å fixa god mat åt sönerna å göran,när du bara äter soppa själv.. Hade jag haft en karl så hade då han fått laga maten åt sig å sönerna då för annars hade jag blivit alldeles för sugen...
Nu har jag varit duktig å skrivit tre bloggar om Tallinn resan,men läs dom i rätt ordning...
I morgon blir det blogg om blommor å Elias prickar..
För du fick ju rätt...Elias är mycke värre än Eddy..
kramis

2007-04-23 @ 14:18:45
Postat av: Angel

Så söta och stiliga pojkar ni har! Man vill nästan äta upp dem för de är så go!
Kortet på Dennis är helt underbart och jag är glad att jag också har ett sådant! Tack!

2007-04-23 @ 18:11:32
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Sara

ååååh, go killarna är så stiliga. :) Samtalet i morse värmde, dock suckar jag för skolan men jag får ju busa imorgon ist. :) Ses dåååå! kramis

2007-04-23 @ 21:28:59
Postat av: jenny

Så underbara de var,å ÄR förståss!Myspojkar!!!:)
Jag hade ingen aníng om att du börjat m Cambridge! Kompliment till träning? Var ditt resultat var för en v?! Det är ju strålande! Hur mår du då? Samma ork, el rent av mer ork? Hur mycket byter du ut? Se bara till att undvika de snabba kolhydraterna i den mat du äter! det är olika för alla,men försök lista ut hur DU INTE TRÖTTNAR! Vissa måste tillåta sig ett å annat, medan andra inspireras av viktnedg och kroppsförändring! Fundera på hur du fortsätter att motiveras! Vilken glad nyhet! KRAM.

2007-04-25 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0