Lördags kväll igen..

Ja,sitter då hemma och vet att mina jobbar kompisar,är hos en annan jobbarkompis
och äter tacos tror jag det blev.
Hade funderingar på att åka dit efter deras middag ,men nu är jag för trött.
Det är ju inte så långt härifrån heller.
Började ju äta Cambridge kuren i onsdags så det är inte nå mat jag får äta nu.
Det är soppor 3 ggr om dan och 4 liter vatten.
Jag ska inte gå in på det nu men det funkar!!!

Vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på idag men vi åkte till Lingarögården vid 10.
Det var städdag ,men det blåste och var kallt så att vi tänkte stanna hemma.
Men det är alltid roligt att komma dit och vara med och dona tycker jag.
Var bara hem och bytte om sedan for vi och hämtade upp en
kompis till Tobias.
Åkte till Lantmännen där dom visade traktorer och bjöd på korv.
Var in på Granngården och köpte lite frön.
Sedan blev det ju en tur till Godispiraten oxå......
Hem och lekte så det stod härliga till.
Göran skjutsade in kompisen vid 19.
Dennis somnade i Görans knä nu i kväll.
Tobias vela själv gå och lägga sej.
I morron vet vi inte vad som händer men det måste nog bli lite städ och tvätt.
Det har jag bara försakat i dag.
Hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0