Ja,nu så.

Nu är det bara morron dagen kvar sedan är jag förhoppningsvis ledig till den 8 maj!!
Ska ju på kurs mitt i men det räknas inte.
Ska bli kul att komma iväg men en utmaning.
Ska ju gå på rena kuren där oxå,bara soppor för mej....
Så jag får sitta kvar på konferanslokalen och äta och sedan...shoppa!!!
Vet inte hur jag ska lista ut vad jag ska göra på middagen,men dom som bor i
Gävle brukar ju inte vara med på middagen heller,men jag får se.
image318

Här är en av dom första bilderna vi tog med webbcam som var med i förra datorn.
Nybadade sötnosar.Dennis i den hela pyjamasen med gröna krokodiler på.
Tobias ser ut att inte ha nått på kanske sovblöjan då.
Det var nog till Tobias 3 års dag i november som den första datorn kom hem.
Då var Dennis 1 år och 3 månader.
Sicka sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Sara

åååh, sötnosar då. :) men guuud va små dom va, känns som dom varit stor länge ju. :) ledig till den 8 maj, det lät skönt. vi ses nog till veckan antar jag, är borta på SM hela helgen. Kramis!

2007-04-26 @ 23:10:26
Postat av: Angel

Vilka sötnosar! Och jag måste hålla med Sara, så små de var! Känns som om det var länge sedan nu, fast ändå inte på något vis!

Saknar er mer och mer när jag ser alla kort du lägger upp. Vi måste ses snart! Jag börjar få Lingarö-abstinens.. :D
Kramar till er alla!

2007-04-26 @ 23:26:24
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0